Breskvica nas zove da se igramoooo))))))))))

Уобичајен

Igra kreće!

Jeste malo bleskasto, al simpatično je – priznajte!

Pošto ja treba da prosledim nagradu, ovoga puta neka to budu:

1. Veštičanstvena

2. Šunjalica

3. Zelena

4. Duda

5. Crnaperlica

6. Momci neka se ne ljute – oni se ne šminkaju pa pitanja nemaju simsla ;)

Ovo kaže Mala Breskvica na svom blogu i podeli nam nagrade, pa joj se na toj pažnji zahvaljujem)))

Jeste veoma  simpatično i luckasto, ali ja jesam velikoooo i malo dete ,tačnije devojčica, sve u jednoj naizgled odrasloj ženi,ali tako je samo  za neupućene…))))

hajde da se igramoooooo))))))))))))))))

1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odjeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš?

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Odgovori :

1.Blog sam stvorila jer volim da ispisujem misli….a dopala mi se ideja da će to neko sasvim nepoznat i čitati )))


2. Čitam blogove sledeće, nabrojaću ih, pa će biti jasnije , jer svi oni imaju najmanje jednu  zajedničku osnovnu crtu…Umeju preneti svoje ideje, misli, snove, maštanja, ali i surovost stvarnosti na stranice svog bloga…


Dakle  evo ih :


Zelena soba

Hamzjakl

Čarolija

Verkić

Mala Breskva

Archibald

Perlica

Shunjalica

Šaputalica

Magi

Mahlat

Exxperiment

Elektra

Dudin blog,  naravno i neizostavno )))),

Upodobljavanje

Iznenada…ponekad

Tangolina

Someoldpiano

Alex

Paradoxija

Stepski galeb

Peščanik Art

Nedodjija

Leci

Ivanova beležnica

Sanjar u prolazu

Sarahstory…


i nadam se da sam nabrojala sve ljude koje posećujem .Neke povremeno, neke redovno, ali svi su me obogatili na svoj način..


3.Omiljena marka dekorativne kozmetike mi je Max Factor


4.Odeću biram nekim drugim merilima, marka mi nije važna..


5. zvezdana prašina u očima, ali to pravim sama..)))), inače

maskara )))


6. ah boje…volim sve što postoje i one koje sama izmislim ))), zavisi od dana u kojem sam…trenutka …


7. od poznatih Hypnotic Poison-Dior , jer miriše na kolačiće donete sa dugih putovanja iz dalekih predela  )))


8. Film koji najviše volim je Made in Haven..Ne zbog toga što je umetničko delo, jer je možda trećerazredan po nekim merilima..Volim ga zbog fenomenalne priče koju donosi…


9. Sve  države i mesta , posećujem u svojim snovima , leteći na ovoj raščupanoj metli od mašte…U stvarnosti recimo : Indija, Mexico, Argentina….ma mnogo ih je da bih nabrajala…Sve bih  na svetu posetila kada bih imala prilike,,,)))

To bi bilo to od mene u ovoj igri ))))))))))))

Zahvaljujem se Breskvici što me je zvala da se zajedno igramo,a ja prosledjujem nagradu

1. Dudi

2.shunjalici

3. Verkić

4.sari

5 perlici


Ljubi vas vaša Veca )))))))))))))

»

  1. „Ko ima jednog prijatelja taj je bogat
    ko ima dva prijatelja on je prebogat
    ko ima više prijatelja njegov je čitav svet!

    Ti imaš čitav svet!!!!

    Stihovi su Desanke Maksimović, ne znam više ni da li tačno tako idu ali sam ih tako zapamtila. Njih sam do sada napisala jednom prilikom kod Dede i sada ovde.

    Veco, mnogo te ljubim i želim da ceo svet uvek bude tvoj!
    Sretan ti rodjendan!!!!!!

Оставите одговор

