Ljubav bezvremena…

Уобичајен

Plesala je sa Vetrom…On je bio njen  bezvremeni

prijatelj…Tesitelj u cekanju dugom…Predugom…


Ljubila je vazduh usnama od sumskih jagoda, grlila svet  rukama

od paprati..Vratila se tamo gde i pripada..U sumu svojih

snova, nadanja, cekanja…medju ogromno hrastovo drvece

izbrazdane kore, na koje je naslanjala lice, zagrlivsi drvo, cvrsto

pripijena uz njega, kao uz davno izgubljenog ljubavnika..Volela je

da ponese u nozdrvama mirise sume, da u svom snu trci nocu

bosonoga po vlaznoj travi..Nosila je tada svoju  mesecevu

haljinu, protkanu srebrom i barsunasti plast noci…U ocima

zvezde, ali one naudaljenije, koje svetlucaju tek kada joj se

dovoljno

priblizite. Kada vas pusti da joj pridjete…Divljakusa, sumska

vestica , koja razume sapat lisca, cita iz mesecine i opija se rosom

koju je skupila na dlanovima..

U kosi je imala ukrase od svitaca koji su svetlucali zelenkasto, a

nekada, pri oblacnim nocima, sasvim ljubicastim svetlom .

Cekala je svog Carobnjaka, svog viteza-lutalicu. Iz zivota u

zivot, uvek je nosila isto prasecanje u dusi. Sada zna . On ce

pronaci nju. Zato i jeste Carobnjak.


U novo jutro usla je sa osmehom. Usana crvenih od jagoda, u ruci je

stiskala grancicu  mandragore-carobne  biljke koja donosi

Ljubav.

Cekala je cista srca, detinje duse…ostavljajuci  iza  sebe trag od

belih

leptira…

Tako ce je lakse pronaci…Leptiri su tragovi duse…


69 responses »

  1. Prelepo Veco, posebno mi se dopada trag od belih leptira 😉

    Divljakusa,sumska vestica,
    koja razume sapat lisca,
    cita iz mesecine i opija se rosom
    koju je skupila na dlanovima..

    na koga li liči ovaj opis? 🙂 🙂 🙂

  2. Breskvice mala))))

    Obozavam sumu…i ne postoji drvo koje nisam zagrlila, omirisala, pa
    cak i poljubila, a kraj njega sam prosla..))))
    Nema nista lepse od mirisa paprati u neko jutro dok bosonoga trcis sumom…)))))))))))
    To je sreca, cista i od nje se napravi elixir zivljenja za dane koji su mozda manje lepi…
    Eto ti recept koji kuvam u svom kotlu ))))))

  3. Bice, bice,kada padne sneg i kada noći budu duge i srebrne…Tada cu opisati svoje snove i javu, od kojih je nastala ova, kao i sve moje priče )))))))))))))))

  4. Ah Dudo, divni su svici u kosi, da znaš))))
    Lepši su od najskupljih dijamanata …)))
    Čarobnjak mora da obidje pun krug da bi do mene stigao….Čekam ga , šta ću ?)))))))))))

  5. Dobro jutro Veco
    zelim ti da si vec puno bolje i da se uspesno boris protiv tog viruscica.
    Nije me bilo, jer sam morala da negujem jednu malu dusu, evo me opet imam vremena i krecem ponovo sa punom snagom.
    Predivni stihovi, kao iz bajke a i jesu nastali u bajci, cim ima Carobnjaka i svitaca, leptira, sume… Ti bi uzivala u mom gradu, na svakom koraku suma, puno mirisnog drveca, trenutno zeleno- bela varijanta…. Planinski vrhovi u belo presvuceni a kontrast su im zelene jele i borovi…
    Uzivala sam kao i uvek u svakoj recenici, poredjenu i emocijama koje proizilaze iz njih… Hvala ti sto delis sa nama ovakve trenutke…
    poz i dodaj u kuvano vino malo cimeta… 😀

    • Hvala tebi sto citas ove moje slicice)))))))))
      A cimet…eh ))))))))On je miris nad mirisima….
      Verujem da bih zaista uzivala…ma slaba je ta rec za sve sto bih osecala gledajuci lepote o kojima pricas….)))
      Zato citam tvoje price, pa me ti povedes u mesta koja vidis…)))

    • Dudice, ja sam ga zamolila da napise da sam odletela, (kao sto se i spremam)))),grip je prosao)))))))))))))
      Nisam htela da brinete,a nisam bila pri kompu da vam javim)))Ljubim vas sveeeee

    • Mene greje ljubav prema zivotu , svima i svemu oko mene, i ovo je zaista iskreno )))))))))
      Necu se smrznuti mila, kada brzo letim, zagrejem se 😉

  6. Divno je sto pada, bar na blogu sneeeeggg)))))))))
    „Kada padne prvi sneg“…i tamburasi….eeehhh)))))))))))))))
    Ne znam kada i da li cu ici….Trebalo bi, ali ne znam hocu li dobiti vizu, videcemo. U svakom slucaju imam mnogo da letim po ovom nasem nebu)))))))))a tudje neka ceka moju metlu, stici cu do proleca 😉

  7. Jesteeee)))))))))))
    To je neka opcija od prosle godine,i automatski se aktiviralo i ove…Bas sam se obradovala kada sam videla da na mom blogu pada sneeeegggg))))))))))

  8. Ljudi, na svim blogovima na kojima „veje sneg“ se komp ukucava, pa bi možda bilo dobro da ga „ukinete“.

    Veco, ja se samo brinem da te neki vetrovi ne oduvaju i prisvoje te neki drugi ljudi, a ti si naša! Pazi se severca! 🙂
    (6 puta se ukucao dok sam ovo napisala-gnjavaža)

    • Evo Dudo, posle duzeg razmisljanja, uspela sam da sklonim ovaj sneg)))))))))To je ostalo od prosle godine, pa se samo aktiviralo i sada.Traje do januara ako ga sami ne iskljucimo,a ja sam uspela posto kazes da smeta pri citanju bloga…Eto Dudice, doleteh da vas vidim sve, da poneki komentar ostavim,i jurimmmm ceka me let))))))))))))

    • Lepo od teeb Ivane sto si svratio))))))))))
      Sneg obozavam, ali ovaj na blogu sklonih jer otezava citanje na blogu… 😆
      Pozdravljam te puno )))))))))

  9. Odlican prevod vetra :D, prelepo…
    lep dan zelim draga Veco ….!
    Odoh da proverim knjige, strasno sam zauzeta, ali pasce sneg pa cu vise biti u kuci… 😀
    Hvala ti jos jednom , ti znas na cemu 😉

  10. Draga Veco, volela bih da mogu mojoj devojčici koja to više u medjuvremenu i nije da pročitam ovu priču za laku noć-svaku noć, pre nego što je poljubim u čelo ili obraz i na prstima se izvučem iz njene sobe, sasvim polako da joj ne razbijem prvi san…
    Dani prolaze kao brzi vozovi, menjaju se misli slike i dogadaji, ne stižem da pišem,ali čitam. I uživam…pa bih htela da podelim sa onima koje volim…Divna priča,kao i obično, još mi lepršaju beli leptiri ispred očiju. Svice evo videh posle dugo vremena opet kroz tvoju priču, skoro sam i zaboravila da postoje-gde se dedoše-bilo ih je tako puno u bašti nekad? Nisi ih valjda sve preselila u tvoju priču? Lepe snove želim

    • Draga perlice…ti i ja govorimo istim jezikom u slikama…
      Svici postoje, ali smo prestali da ih primecujemo…Mora biti letnja noc, a mi u tisini i skoro necujenog daha…pa cemo ih ugledati )))
      Upravo sam i sama u takvom stanju….Kraj godine, silne obaveze koje moram zavrsiti, pa prijatelji koje dugo nisam videla dolaze sa raznih strana i u zadovoljstvu ih primam, te ne stizem pisati, ali povremeno dodjem da citam i ostavim znaka da sam jos na ovim stranicama…
      Dakle, do citanja )))))))))

Оставите одговор

