Otkrovenje…

Уобичајен

Duboko , iskreno, najprijateljskije i zauvek ,

zavolela sam sebe…

Gresnu i  bezgresnu , prljavu i cistu…Crnu i belu , cutljivu i

pricljivu , gladnu i situ , zednu i napojenu…

Malu i veliku , nezrelu i mudru….kukavicu i hrabru…

Stidela sam se i odbijala ovu tako prirodnu ljubav jer nam je

drugi namecu kao samoljubivu..Eh…koliko nam treba da

postanemo blagonakloni prema sebi…

Sada uzivam u spokoju i ispunjenosti koju ta primarna ljubav

pruza…

Voleci sebe, beskrajno volim sve sto postoji ili je postojalo,

i ono sto ne  znam postoji li, ali sam  spremna  da volim…

Svete , volim te…)))


Tvoja Ja…



52 responses »

  1. Pa kako onda mi da ostanemo ravnodušni na ove predivne reči ljubavi!
    I ja te VOLIIIIIIM, punoooooo!
    I ne treba da ti kažem koliko mi je drago što si se vratila! 😀

  2. Volim i ja tebe ))))))))))))))))
    Volim ove blogove, ljude cije mi misli prijaju…
    Hvala ti Dudo )))))))))

  3. Koliko sam li samo ja puta do sada htela reći – volim sve ljude. Koliko li sam puta samo htela reći – ne znam i ne razumem šta je to u svim onima koji mrze, koji ne znaju i neće da vole, koji ne umeju reći lepu reč onako iz duše i srca. Koliko li sam samo puta htela dati deo mog srca nekome s istinskom željom da i oni osete ono što osećam ja. Ih koliko li sam samo puta…….
    Nije teško reći VOLIM TE ali onako izistinski što se kaže, samo treba probati. Svet bi bio mnogo lepši.
    Hvala ti mnogo na ovim rečima zaista su mi legle večeras pogotovo.

  4. Jedini pravi put na kome nema neizvesnosti, koji traje koliko i mi sami i duboka spoznaja koja sama po sebi nije ništa što nije ljubav… da voliš…sebe, bez očekivanja,bez straha, da bi mogao da voliš druge, jer sve ostalo nije prirodno…ljubav u sebi samom je neiscrpna energija i oplemenjuje te bez izuzetka, daje nesanjane mogućnosti, otvara nevidjene vidike i omogućuje put i povratak u suštinu. U sam epicentar svega …Ali, čemu sve ovo, kad znam da ti znaš…Tajnu 🙂 Nedostajala si jako !

    • Perlice, duso- bliznakinjo )))),
      svi mi mislimo da volimo sebe i na pitanje da li je tako odgovaramo spremno da je to logicno i da mi naravno volimo sebe….ali…
      Dug je put do stvarne i izistinske ljubavi, do dobronamernosti i blagonaklonosti prema sebi…To sam tek sada zaista shvatila i u sebi pronasla prema sebi…

      • Znam.ali važno je da ti jesi – sada. Hvala ti bliznakinjo moja, iste stvari nas spojiše. Pa, od Uskrsa te nema, ni traga ni glasa….Beše hladno ovde bez tebe…

        • Ucim. Kako da se volim.Kako da iz sebe izvucem ono esencijalno plemenito i dobro.
          Mislima sam cesto sa svima vama…Vi to znate…

          • Ok:-) Kad bude zvonio i veliki i mali odmor, čekam te na hodniku? Lepše je u društvu …Ima da se siti izogovaramo učiteljice života. Biće joj žao svake packe koju nam je uputila:-)
            jednog dana…

      • Obadve ste sasvim u pravu.

        Neko ko istinski ne voli sebe ne ume čak ni lažno da voli druge.
        Kad zavoli, može prigrliti ceo svet, tad ljubav ne krade nego je daje 😀

        Nisam do sada bila ovde, prelepo je 🙂

        • Dobro mi dosla ))))))))))
          Ovo je kucica za mastanje sa avlijom nebeskom koja nema medje niti granice…)))

  5. Veco znam da je ljubav najvaznija stvar na svetu,od nje je samo ljubav prema sebi vaznija.Ako covek voli sebe volece ceo svet.Sad ja kao prepricavam a ti si to rekla vrlo lepo u svom postu.Uvek ti se obradujem jer tako prijaju tvoje reci..

    • Tvojih ruku dela, ona koja pravis sa mnogo ljubavi Milina draga, govore umesto reci i pokazuju ljubav koju nosis prema svemu…)))
      Mene obraduje iznova kada vidim da nedostajem nekima od vas….To je poklon koji cuvam…koji me oplemenjuje….
      Hvala..

    • A mislim da lepsi deo sveta…mnogo voli muskarce )))))))))))))
      Stevo, uvek je zadovoljstvo citati te…)))

  6. Prelepe reci i ta ljubav i voljenje same sebe, je dug put, vazno je da na njega stignemo i na njemu se pronadjemo, nije jednostavno i ko zna iz kojih sve razloga odbijamo da se zavolimo i da se tolj ljubavi suprostavljamo…ali dodje i to vreme i nikada nizasta nije kasno… treba samo znati osetiti tu srecu i uhvatiti je cvrsto da nam ne pobegne… 😀
    Divno je videti te ponovo na Blogu,radujem se tvojim tekstovima 😀
    suncani pozdrav 😀

    • Draga moja Breskvice….dugo nam treba da zaista pojmimo sami sebe i sve sto cini Svet…
      Nedostajala si i ti meni mala vockice ))))))))))))

    • Prava Ljubav je sve Archibalde…Nasa je greska sto je trazimo samo jednom u zivotu.Ljubav je zivot sam.Svuda…na svakom mestu, u svakom bicu…

  7. Čovek koji voli sebe lakše se snalazi u surovoj ili depresivnoj stvarnosti.Međutim, čovek koji sebe ne voli ili nedovoljno, možda iz detinjstva nosi traumu da je nevoljen i da nije vredan da bude voljen pa tako onda i on sam sebe ne voli.Ili, neko se nedovoljno voli jer veruje da je tokom života mogao da učini više dobroga za druge pa i za sebe.Ja sam, na primer, dosta samokritična prema sebi ali volim svoje sinove i svoje kuce pa čak i ulične pse u mom kraju a mislim i oni mene. Naravno, volim i svoje prijatelje,posebno jednu prijateljicu koju doživljavam kao voljenu kćerku.Uglavnom, imam dobar odnos i sa drugim ljudima ali ubice i drugi kriminalci, teroristi, rasisti,M.Obrajt i slični političari su ljudi koje prezirem.

  8. Dok se šunjah po uspavanoj noći, s cipela vetar strese nešto prašine, postideh se zbog nereda koji nasta, ali tlo beše Veshtichanstveno i zrnca zasijaše, do tad, neviđenim sjajem. 🙂

    • Ovo su stihovi nad kojima se razliva ogroman osmeh u mojoj dusi ))))))))))
      Dobro mi dosla Sunjalice…Vidim te ja tako ponekada dok se sunjas, kao senku dobrog andjela )))))))))))

  9. Повратни пинг: #pratipetak #followfriday Informacije, znanje, priče, život, poezija…… « Uspesi, padovi i život uopšte

    • Dragi moj experiment ))))))))))))))
      Mene uvek obraduje kada te, uslovno receno, vidim ovde, i naravno citam)))))))))))))))))

    • Ova spoznaja spada u nesto sto donosi vreme i godine koje potrosimo…..I meni je trebalo dugo da se zavolim…Mislim na istinsku ljubav prema sebi kao bicu…ne na koketiranje sa egom….Dok sam se kritikovala zapravo sam flertovala sa iskrenoscu…))),a volela sam neku ideju o sebi…
      Sada znam sta je to voleti se…I odustala sam od samokritike i zelje da budem objektivna….Necu vise…i zasto bih…Prihvatam sebe i sve oko sebe takve kakvi jesmo.Istinski…
      Pozdrav Luna….Drago mi je videti te ovde, obozavam tvoje tekstove i nacin na koji osecas svet…. )))

  10. To je jedna od najvecih i najjednostavnijih istina, a tako malo ljudi vlada tom vestinom 🙂 Ljubav prema sebi samom znaci prihvatanje sebe takvog savrseno nesavrsenog, i time se brise toliko toga loseg prema okolnom svetu. Voleci sebe zaista umes da volis i ostatak sveta 🙂

  11. Divni ste! Drago mi je da postoje ljudska bića sa ovom divnom spoznajom, bića koja ne gledaju na životne istine kroz prizmu lažno moralnih ljudi.

  12. iako dosta pamtim… ovo si zanimljivo formulisala, a ja se dosad nisam setila, ali ja odavno volim ljude… samo se nisam dosetila kad i kako je sve to pocelo…

  13. Otkrovenja su najlepša iskustva, koja čovek može da oseti.Uvek jedna stepenica više ka svojoj dobrobiti.To je istinski i pravi uspeh svakog čoveka.To je pravo i vrhunsko postignuće.To jedino i nosimo sa sobom, kad odlazimo, da bi ponovo došli…

Оставите одговор

