U Tvojim rukama..

Уобичајен

Nekoliko dana smo igrali igru skrivalice…

Hoćeš – nećeš., desiće se – neće…Taman kada sam pomislila da sam Te izbegla, došao si u velikom stilu. Teatralno i sasvim drsko , ne pitajući za dozvolu ili pristanak – uleteo si u moj život.Gurnuo  u stranu sve i ušao u svaku poru moga postojanja…Za moju trpezu i u moju postelju smestio si se ležerno,  kao da ti to pripada nekim pravom koje ti  ja nisam dala…ali…Ah…ubrzo se sve i svelo samo na boravak u postelji.Drhtala sam u tvom naručju iznemogla i besvesna..Kada bi tvoj stisak postajao jači, gorelo bi hiljadu vatri u mom telu…umu…

Znoj se poput bisera kotrljao niz moju kožu koja je bila žedna  pustinja , te  pržila  sitne kapljice osveženja..Uvijala sam se u  divljem ritmu koji si  nametnuo, bespomoćna da ti se oduprem…Čas žestoko uzdrmana vrelinom kojom si me obasipao, čas mazna, krotka .. polusvesna…

A snovi ? Snovi u koje si me vodio kaleidoskop su najneverovatnijih prizora..Fantazmagorične slike i boje , mešavine vidjenog i nikada vidjenog do tada, ostale su da ih jednu po jednu opisujem u svojim pričama…

Letela sam na belom konju čija krila boje mesečine jednim zamahom prevaljuju svetove…Pomešao si mi snove i javu ,  zatim otišao naglo,  ostavivši me slabu i lomnu da se tražim…Medju javom i  u  snu…

Nisam uspela saznati  Tvoje ime, a nije mi ni važno…

Znam samo da još nikada niko nije uspeo da me zadrži u postelji bez prestanka čitavu sedmicu, da me povede u vatru i led istovremeno…

Samo ti. GRIP – do sada ne doživljen, ali eto, upoznali smo se..

Ja tvoju snagu , Ti moju slabost.

To je dovoljno . Za početak , ali i kraj jednog  bliskog prijateljstva…)))

Umorna , iscrpljena i   sa lomnim  osmehom,  Veca ))))


40 responses »

    • Ne dragi moj A.. 😆
      Ja sam pronašla sve u sebi, pa sam sada spremna da u drugima ne tražim ništa ))))
      Daju i sami, vidiš li, čak i grip nije odoleo ?))))))))))))))))
      😉 😉 😉

  1. Ja sam Veco cele nedelje nešto tunjava, da bi me savladalo sinoć. Evo, rešila sam da ovaj dan provedem u krevetu i mazim se malo ćerkama. Dobiću i skuvan ručak! Da smo bliže, mogle bismo zajedno da bolujemo, bilo bi lepše u društvu, pa makar i samo ćutale! 🙂

    • Pa vidiš, poslaću ga malo da te dotakne, samo malkice, da vidiš kako je moćan ovaj dasa ))))))
      PS: prepoznaćeš ga po beloj košulji koju sam ga zamolila da odene 😉

  2. Hahahaha, pa da sam znala da je grip tak’i dasa, ne bih propolis pila već godinu dana i uspešno se štitila od istog!
    Veco, uvek mi oči otvoriš i načisto me prosvetliš! 😉

  3. Iskreni sam zagovornik , da ono što doživljavamo smo i prizvali, mada nismo uvek toga svesni, pa se ja pitam…..Bože koja strast….. u tebi i žar za životom…..koja snaga stvaralačka , koju još nisi ni otkrila u sebi u potpunosti, a čeka te da je otkriješ.
    U tebi je čitav jedan vulkan strasne radosti i čitav Univerzum ljubavi i nežnosti, ti maleno detešce, mala kresnice, Izvora.

Оставите одговор

