Cvetovi tame…

Уобичајен

Bogovi  iskašljavaju   svoj jad,prosipajući ga po Zemlji,alergični na sve laži koje slusaju,i zlo koje gledaju  danonoćno..

Ovo je doba cvetanja.Opasno za one koji ne podnose cvetove zla, prevare i laži..

Vreme je procvata za one druge,što  od ovog polena prave med, koji  osnažuje i krepi  ono loše u njima.Pčele  njihovih reči zabadaju svoje žaoke u meso istine..One  se roje  u košnicama  tame,u kojima se ne zna za dobro…za  ljudskost..

Prepoznaćete ih po pritvornim  osmesima, vrludavim  pogledima,koji vas nikada ne gledaju o oči…Po sivilu svega što vam lažno daju, zasipajući  vas pepelom besmisla..

Pod maskom melanholije i sete…produhovljene  patnje,zapravo uzimaju vašu svetlost .Crpe iz vas sve što je radosno i lepo…sve što je detinje nevino..Optužujući vas da ste površni i živite u nekim besmislenim snovima..

Ne pružajte  im ruku spasenja,jer oni spas i ne traže..To je zamka kojom vas povlače u tamu,da bi se oni podigli na svetlost..

Čekaju  novu žrtvu,i novo doba cvetanja..Cvetova zla,laži i prevare..Cvetova tame..

Gledajte ih u zenice,smešite se iz duše,pustite  bele leptire svojih snova na njih…

Pobeći će tada  u potpunoj  ogoljenosti  svoje negativnosti…


To će biti vaše spasenje…

Ne treba vam opravdanje sto živite,što sanjate…Ponekad’ otrpite jad  nebeski…ponekad’ štrpnete  delić sreće..

Okrenite se onima koji su puni topline…one ljudske..Koji svoje duše pune ljubavlju..Prema svemu sto je živo i neživo na ovom svetu..

Oko njih sve miriše na  spokoj..


To su ljudi dodirnuti  krilima andjela…oni   hodaju medju nama…dajući nam svetlo koje obasjava dušu…


Nadjite ih…svuda su oko nas…

( da ovo napišem ,potakao me je razgovor sa bićem toliko punim zla, da se još ježim kada se setim tog glasa…)


33 responses »

  1. Dušo moje duše, ja sam se okrenuta prema tebi i svaki put kad me dodirneš tvojim mislima osećam se božanstveno… Čak i kada su ti misli povučene vrtlogom crnog na koji si naišla, one plivaju dalje potpuno nezamućene. Potpuno se slažem sa tobom-ne treba pružati ruku jer ćeš je morati odseći da n e bi cela bila povučena u ponor mraka. Postoje takvi ljudi, na žalost…njihovu…

    • Jedino se ježim od ovakvih crnih duša, ali ih se ne plašim ni malo…naučila sam šta ih plaši i od čega beže, ali osećam veliku žalost jer sam nemoćna da shvatim njihova bića..Nemoćna da ih izvedem na svetlo, nemoćna da upozorim druge na njih…
      Vidiš Perlita mia, ljudi poput tebe mi vrate osmeh..Uvek.

  2. Čarolijo…možda ne koristimo iste reči, ali smisao onoga što pišemo je isti. Ti i ja podjednako volimo dobrotu u ljudima, svoju porodicu, svoje prijatelje..Volimo život na svaki mogući i nemogući način..
    Ja volim tvoju jednostavnost i direktnost u pisanju..Ima mnogo lepote u tome..
    Hvala ti.Mnogo.

  3. Valjda je ta spodoba poprimila od tebe bar delić dobrote, plemenitosti, vedrine i pozitivne energije, pa ipak, postala, bar malo bolja!

    Izbegavam ljude koji ne gledaju u oči. Gledam uglavnom u dečije, one su najčistije! 😉

  4. Dobro jutro Veco
    citam svaki red po ko zna koji put. Bezim i borim se protiv tog zla. mnogo sam puta bila prevarena i nasamarena. i sto je najgore ja to zlo ne prepoznam odmah, ili ne zelim mozda bas odmah.
    Pisala sma o tome da ne podnosim ljude koji me ne gledaju u oci, to je strasno… znam jednom cu uspeti da se otrgnem i zauvek pobegnem…
    ugrejale su me tvoje reci i misli u ovo prohladno, rumeno jesenje jutro,
    fali mi smeh, onaj iskren i razdragan…
    veliki pozdrav
    hvala ti na ovim divnim slikama

  5. Dobro jutro Sara ))))))))))))))
    Svi mi imamo i nešto crno u sebi, pa kaad sretnemo takve ljude, ako prevagne crno, možemo nakupiti te loše energije . Svet je na žalost pun loših ljudi…
    Drago mi je ako si se ugrejala ovog prohladnog jutra 😆

  6. Tačno,
    „Prepoznaćete ih po pritvornim osmesima, vrludavim pogledima,koji vas nikada ne gledaju o oči…Po sivilu svega što vam lažno daju, zasipajući vas pepelom besmisla..“
    Baš po tome ih prepoznajem. Sjajna pesma… duboka…

  7. Moraću da dam oglas kako tražim ZLE osobe, i onda mogu mirne duše da pišem dobre stvari! Izgleda da i ti moraš biti sa zlim osobama, isplati se jer napišeš dobru stvar 🙂

  8. Zivot nam namesti i takve ljude, rukovodim se time da im Bog oprosti jer ne znaju sta rade, da znaju, ne bi…tako mi lakse i ne dozvoljavam da u meni klija losa misao, cemu?
    Ljub u prolazu, od ovog sanjara virus presao na mene 👿 😀

Оставите одговор

