Noć u kojoj Dame biraju…

Уобичајен

Noćas Dame biraju..Orkestar svira strastveni tango,noć je ova

magična.Zvezdanom prašinom posuta..


Noćas Dame biraju,a ja biram Tebe.

Ja…Tvoja Dama i  Prostakuša, Veštica i Vila..Princeza i

Prosjakinja,Grešnica i Bludnica…


Noćas ću ti pokazati sva svoja lica i naličja.Pustiću da vidiš  sve

moje Andjele i Demone..Sve sreće i tuge,radosti i strahove..

Ništa neću sakriti,sem svoga lica,kao sto je i tvoje meni skriveno..

Vide nam se samo oči,a to je dovoljno.To je sve što je potrebno…


Noćas plešem samo sa Tobom i za Tebe.

Mirišem na kolačiće od čokolade i kokosa,poslužene na mesečini…

Igram bosonoga u tvom naručju,po krhotinama stakla svojih

razbijenih iluzija…

Ljubiš me…ljubim te,usne ti mirišu na Istinu.Poput krila bele

golubice koja je preletela cvetove divljih trešanja.

Drziš me stiskom poslednjeg ljubavnika.Nemiri mojih bedara u

ovom zanosnom plesu,mesto su tvog smirenja…


Ti…moj Andjeo i Djavo, Veštac i Vilenjak,Pesnik i Čarobnjak…Sve moje.

Noćas cu ti dati da piješ crno vino sa mojih usana,da uneseš moj dah

u svoj krvotok i shvatiš da sam tvoja sudbina…

Noćas sam sva tvoja,bez juče i sutra.

Samo čista strast.Žena i Muskarac.


Ovo je drhtavo vreme Čeznje..

Ostavljam ti med svojih očiju…do noći u kojoj ćeš doći da me vodiš

na ples…Do noći u kojoj ovo neće biti san…

Drhtaćeš dok mi budeš pružao ruku,ne znajući da sam sve buduće

plesove sačuvala za Tebe …

jer ti  si jedini partner za mene, u ovoj dvorani zivota…


Biće to vreme Ljubavi…

Čekam te uzdrhtala..

Tvoja Ja…



42 responses »

  1. Obožavam sva tvoja pisma koja se završavaju sa „Tvoja Ja“ Eto, i šta ću sada drugo nego da otvorim fan club 🙂
    Divno, mirišljavo, senzualno, strasno i u ovoj jesenjoj dvorani života se dešavaju stvari koje će se pamtiti dugo, dugo.. 🙂

  2. Ples do posljednje kapi,
    igra na sve ili nista,
    sa najvecim ulogom
    sa rizikom
    ali i vjerom
    da je sve moguce
    kada se vjecnost prolije na dvoje
    kada nestane njegovo i tvoje
    kada ste sve boje i svi zvuci
    i na uzburnkanom moru
    jednako sigurni
    kao i u luci.

    🙂 😉 🙂

  3. I ja ti želim od sveg srca da tvoj tango nikada ne prestane ))))
    Citajuci tvoj blog, shvatam koliko ti je život naneo bola i smatram da si zaista izašla iz toga oplemenjena, dobra i nesebična …Želim ti duplo sreće za svaku tvoju tugu do sada…

  4. Život mi jeste naneo mnogo bola, ali mi je podario i neizmerno mnogo radosti. Obožavam svoj život, ništa ne bih menjala, i u pravu si, i bol i radost oplemenjuju.

Оставите одговор

