Jutro posle…

Уобичајен

Postoje jutra  kada bih da budem malecka.Jutra poput ovog…

Da se šćućurim u nečijem krilu i tako ćutim.

Da me neko ljubi u potiljak, i rukama napravi ogradu oko

mene…Ogradu od svega što postoji van tog naručja.

Da slušam šaputavi glas koji priča priču za mene…Moju

priču.

Koja nikome još nije šaputana.

Da je jutro,a da vidim zvezde na nebu..

Da  on  usnama skida  senke noći,

koje su zaspale na mom  licu…

Da ne postoji juče niti sutra,nego samo Sada.

Trenutak kojim se meri dužina života.

Znam, želim mnogo….želim najviše.

Ceo jedan  Svet….

Takvo je i ovo jutro posle rodjendana…

Nije lako roditi se. Svake godine iznova  …

Kao Žar-ptica iz sopstvenog pepela, i izneti sebe , spašenu, čistu

poput dijamanta u kljunu ptice besmrtnih duša…

Nije lako ogoliti se pred sobom, poput novorodjenčeta..

Pustiti sve da izadje na svetlost..

Sve svoje tajne, greške, dobrote i ljubavi…Sve svetlosti i tame, crne i

bele misli, sreće i nesreće,radosti i tuge, želje i razočarenja…

Takva su sva jutra „posle“…Sumiramo ,ispitujemo proživljeno…


Zadovoljna sam posle ove   introspekcije…

Srećna, jer sreću treba pripitomiti…Naučiti da je prepoznajemo u

iskricama svakodnevice i snovima kojima putujemo…

Bio je ovo baš jedan magičan rodjen-dan-noć-jutro )))

Uspela sam se roditi još jednom, 48-i put )))),i radovati se svom

postojanju u ovom svetu…

Odoh sada, moja metla od mašte me čeka…predstoje nam mnoga

putovanja kroz oblake od sna satkane..


Pridružite mi se slobodno, ima mesta na ovoj čarobnoj metli )))


Oslobodimo bele ptice u sebi…pustimo ih neka lete neograničene

prostorom


Ljubi vas vaša Veca )))))))))))))




29 responses »

  1. Veco, ako ima mesta na toj metli, evo i mene da poletimo u društvu ljudi neopterečenih prošlošću. Samo, ja sam malo poteži stokilaš, hoće li metlica izdržati 😉

    • Alex, kako si me obradovao svojom posetom , ne možeš ni zamisliti ))))))
      Za ljude poput tebe, ima mesta uvek,a metlom se putuje bestelesno, tako da ne moraš brinuti zbog tih stotinjak kilograma )))))
      Drži se, polećemoooo….fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    • Tebe vidim zelena veštice, osećam tvoje blagotvorno prisustvo uvek ))))
      Ti si jedna od malobrojnih osoba koje mi daju osećaj sveprisutnosti i kao da bdiš i nadamnom, kao i nad svim svojim prijateljima )))) 🙂

  2. Draga Veco, srećan ti rođendan! Želim ti da do sledećeg nađeš tog Nekog koji te zavređuje i koji će te svaku noć i jutro držati u zagrljaju i šaputati ti Tvoju priču nikom ispričanu… 🙂
    I dižem čašu! A onda skačem na metlu! Jesi mi „drpila“ nik hehehe ali ja i dalje imam metlu 🙂

    ovako igleda ispevana tvoja priča 🙂

    • …hihihihihihi, draga Tangolina pa ja nemam nick, ovo ime sam dobila po rodjenju ))))))))))))))))))
      Divna je ova pesma, i mnogo ti HVALA na ovoj prelepoj čestitki ))))
      Poleti na svojoj metli,pa se nadjemo kod onog najveselijeg oblaka, u pantalonama pokidanih džepova iz kojih ispadaju osmesi ))))))

  3. Jel ostalo koje slobodno parče metle i za mene? Ja već čestitala, ali sreeećan ti roodjendan draga još jednom 🙂 od ❤ Posle 33-ćeg sam shvatila da mi se broj sam po sebi mnogo dopao. I tu sam svake godine..Izaberi i ti neki i nemoj da brojiš više..godine 🙂 Samo lepe momente vredne sećanja..;-)

    • Eh Perlice, ja volim da su mi na okupu…sve ove moje godine, svih 48 )))))))))))))))))))))))))
      I da svaka ostavi neki trag u meni i na meni )))))
      Ako su najskuplje stvari one sa patinom….najstarije na svetu, kolika li je vrednost ljudskog bića starenjem,pitam se ?))))))

      Hvala ti na željama, svaka je posebna))))))

  4. Ne broji rodjendane po broju godina vec po broju prijatelja,draga moja slavljenice…saljem ti najlepse zelje, pa da letimo pa do zvezda.Znam, tamo smo vec bili, al da nakupimo jos ti bljestalica ko zna mozda nam zatrebaju.

  5. Joj, znala sam da ću omanuti za tvoj rodjendan, a znam da si Škorpijica. Izvini molim te, ali, evo, od SRCA TI ŽELIM BAR JOŠ TOLIKO KOLIKO SI IH PREŠLA DO SADA, DA BUDU DIVNE, DA TI SE SVE ŽELJE ISPUNE I DA BUDEŠ ZDRAVA, SREĆNA I DA NAS NIKADA NE OSTAVIŠ OVDE, SAME! Zagrlim te, stegnem, držim, izljubim i volim, kao sestru! Veruj mi! 🙂

    • Dudice, ti si duša ovog prostora i mnogo si mi draga,a nije važan datum, važno je poželeti od srca dobro drugima…Ti to činiš svaki dan )))))
      Hvala ti )))))

    • Elektra, jedna od dragocenosti moje duše si i ti, iako se srećemo ovako nestvarnim načinom, to ne umenjuje važnost i veličinu druženja ))))
      Hvala ti )))))

  6. Draga Veco,
    nikada nije kasno za lepe zelje i iskrene reci… Srecan rodjendan i nedaj svoj dar nikome, dar da ljude dotaknes recima, da sa njima naslikas najlepse predele, preneses emocije i poklonis osmehe…posaljes podrsku i za svakog od nas pronadjes odgovarajucu rec…
    Ziveli i letimo zajedno… na metli ili metlama … nema veze … udruzeni smo uvek jaci…
    😀

    • Sara draga ))))), hvala ti na divnim željama i na svakoj tvojoj reči….Zbog ovakvih ljudi se uvek vraćam na ove stranice i uživanje mi je deliti sa vama svoje misli )))))
      🙂

Оставите одговор

