Dan sanjivog lica…

Уобичајен


 

Danasnji dan ima poluspustene kapke i sasvim uspavano lice..

Sva njegova ranjivost vidi se na crtama koje su nežne i opuštene.

Jutru je dugo trebalo, da zavede noć i natera je da se povuče,

ustupivši mesto  novom danu, koji još uvek ima krpice sna u očima..

Danas oblaci vode ljubav, spajani vetrovima  koji ih snažno

donose jedne drugima.

Lice dana, koji miriše na med,  cimet i lenju,

senzualnu žudnju, čini da se i sama osećam  tromo, usporenih

pokreta i misli, nespremna za išta sem lenčarenja, sanjarenja i

uživanja u čitanju knjige…


Povremeno pogledam kroz prozor u oblake – grudvice pamuka ,

što ispadoše iz postelje neke  boginje,  dok je noćas plovila kroz

svoje snove..


I bogovi sanjaju , zar ne ?…


Smeškam se zamišljajući tu sliku…

Postelja od nebeskih oblaka, pod nogama tepih od zvezda noću, a

danju,  zlatasta staza od sunca…


Spuštam knjigu i lagano tonem u popodnevni san…

Možda ću u njemu i ja hodati stazama od zvezda , sakupljati one

najlepše i staviti ih jednom u  u nečije oči…


Da budu srećne…

Da budem srećna…



32 responses »

  1. Vidim ja da vreme vodi ljubav sa kišom i vetrom, zapravo reč je o sanjivom grupnom seksu pred našim očima, samo malčice drugačije i lepše opisano. Lepi pozdravi!

  2. Bože Veco, odakle „izvlačiš“ ovakve reči za opisivanje jednog „nikakvog“ dana. Od njega si napravila „vilu“, koja si u stvari ti, tj. dobra naša Veca?
    Obožavam da zamišljam ono što ti napišeš! Počeću zimu, kao i dane ispunjene kišom i vetrom, da gledam kao „bogomdane“. Ljubim te! 🙂

  3. Dudo, dušice moja )))))

    Najviše na svetu bih volela da ti osmehom bude obojen svaki dan u životu i da se prepuštaš samo lepim mislima ))))
    To je nemoguće za ikoga od nas, pa eto sakupljamo trenutke )))))) Malo li je ?))))))
    Ljubim te )))))) , drugarice moja )))))

  4. Veco znas da se skoro uvek smejem, pa i kad placem neko se nadje da me oraspolozi… :))
    uzivala sam u svakoj reci, sad cu gledati oblake drugim ocima, do sad sam samo u njima videla raznorazne zivotinjske vrste,:)))) od sutra ce me asocirati na ljubav, na usne necije, sakupljam zvezde i cekam da necije oci budu srecne a sa njima i moje… bas kao i ti… :))
    ljubim… idem mirise kolac, bojim se da nisam preterala … :)))

    • Dobro mi došla Školjkice biserna )))))
      Drago mi je što smo se srele u ovim bespućima blog- prostora, gde sijaju biseri retkih duša, dragocenih darova na našem putu…))))

  5. Duda je u pravu. Nikad nisam ni pomišljala da u jednom tmurnom danu tragam za bilo čim lepim, kao što to tebi uspeva. 🙂
    A slike ti baš miluju, da znaš 😉 ( a znaš 🙂 )!

    • Drago mi je što miluju, jer to i jeste moja namera….Da vas, koji čitate ovo, pomilujem rečima – slikama, i da vam ulepšam neki trenutak…)))))
      🙂

  6. „Jutru je dugo trebalo, da zavede noć i natera je da se povuče…“

    Ovako, valjda, samo drugarice Vece znaju da opišu i dočaraju emociju… Predivno!

    • Gos’n Piano, sličice skidam sa neta, nalazeći ih na raznim sajtovima, ali recimo redbubble je jedan od najboljih, sa neverovatnim slikama))))) Mislim da je lepo svaki tekst ukrasiti odgovarajućim vizuelnim doživljajem )))))

  7. Uvek uspeš da smućkaš čaroliju u svojim mislima i prospeš je da pljušti pred našim očima!
    Sva sam paperjasta posle ovakvih slika!
    Jesam li ti rekla da si „lek za dušu“?
    A ono poslednje…da budeš srećan… da bih bila srećna… eh…

  8. Imala sam isti ovakav dan, i nisam tužna i ljuta zbog vremena, naprotiv osećam se dobro u svom malom kutku, ali to nikad ne bih umela ovako lepo da dočaram. Prava je sreća biti kraj tebe, pa makar i na ovakav način kroz tvoje priče:)

Оставите одговор

