Dan za zvuk tišine…

Уобичајен

431942_95

Danas je dan  koji ima lice meko i nežno,poput zvuka sa stare ploce…


Danas mi se ćuti i sluša…Sluša mi se moja unutrašnja muzika,ona koju pamtim iz raznih vremena, trenutaka koji su mi zaustavili dah…


Korake svoje ne čujem,a hodam…Udišem i izdišem ,a tišina je,

ne čuje se disanje…


Ptice lete iznad moje glave,a lepet krila ne postoji…samo mekoća pokreta…bez zvuka…


Volim ovakve dane…pamučne..prigušene….A  u meni je muzika…


Najlepše melodije vrte se kao na starom gramofonu,u mojoj duši,..


Postoje mesta gde je ploča zagrebana,mesto koje je neki bol obeležio, ali to samo daje na dramatici  ovoj muzici…


Sva sam uspavana i utišana…usredsredjena na slušanje iznutra…


Talasi zadovoljstva me zapljuskuju…skoro da liče na srecu u mojoj glavi…


Smeškam se raznežena…Zahvalna na iskustvu koje se zove život,a poklonjeno mi je…Ničim ga nisam zaslužila…dao mi se sam.


I vidim da voli što je moj. Zato mi i dozvoljava  da se raznežim nad nečim što se  ne vidi – a vidim.


Što se ne čuje, a čujem…što se dodirnuti ne može, a ja osecam…


Što znam da   Ljubav stanuje ovde i  kada je nema.


Odoh da slušam kako Sunce šapuće Mesecu koji sada spava..


Jer to što nikada nisu zajedno na nebu,ne sprecava ih da se vole,

i sanjaju jedno drugo…

Sanjajmo…Snovi će prizvati sreću u naš život…

Verujte mi na reč…


Reč jedne Veštice – u večitom pokušaju   ))))))))))))


14 responses »

  1. Veco, čaroban je tihi dani, ali ja ću ovde, ispred vrata tvog kalendara, onako dečije (ne)strpljivo da se šćućurim u čučanj, sa rukama na obrazima, čekajući da metla počisti tišinu i namesti novi dan za priče. 🙂

Оставите одговор

