Zatvorenih očiju…

Уобичајен

229464_62

 

 

Ja sam ljudsko biće – u podznaku žena.


Gledam-a ne vidim.


Previše razmišljam.


Donosim odluke.


Razumom.


Ja sam žena – u podznaku ljudsko biće.


Ne gledam-a vidim..


Previše osećam.


Vode me emocije.


Takva mi priroda. Puna krajnosti. Crno ili belo. Sivo ne podnosim.


Bojim to sivilo od kad’ za sebe znam.Umorne mi ruke.

Teši me to,

što mi boja nikada nije  ponestalo. Naprotiv.

Izmislila sam i one

koje ne postoje. Koje se vide samo zatvorenih ociju.

Kroz  spuštene  očne kapke…

Dok  raspukli  nar  zore prosipa  svoje  crveno  meso ..

Ili je sve modro i srebrom mesecevim okupano u noći..


Tada se sve vidi..Ako se zatvore oči na glavi,a otvore one u  njoj…i

niže.. Tamo gde stanuje duša…


Pokucajte na ta vrata…dobrodošli ste..

Stan je privremen, duša je

trajno naša i nosimo je uvek i svuda sa sobom .

Nju jedinu,a ona je

sakupila  sve sto smo  Mi  na  ovom  svetu.


Srž.    Suštinu.    Smisao.    Ljubav.


Eto…malo sam  pomešala boje , utkala javu u  san…i san u javu…


Sad’  hodam  zatvorenih  očiju,  a  sanjam otvorenih..


To sam ja.



Žena – u  podznaku  ljudsko  bice..




29 responses »

  1. I to KAKVO ljudsko biće, žensko! Ne bih te menjala ni za jednu drugu boju sem one koje si ti: boje ljubavi, nežnosti, romantičnosti, topline, ljudskosti, prijateljstva, sanjara, i sve još nešto lepo čega ne mogu da se setim! Poljubac! 🙂

  2. prelpeo :))
    da bas to sanjati otvorenim ocima, svesno upijati svaku boju, dodavati i izmislajti nove…i nikada ne zaboraviti da samo jednom ovde stanujemo… i da ma koliko dugo izgledalo, vreme ja ipak prekratko…
    hvala Veco na ovom divnom razmisljanju

  3. Obožavam te boje koje se vide samo kad sklopiš oči…

    „Sad’ hodam zatvorenih očiju, a sanjam otvorenih..“

    Najlepša rečenica. I ja to isto radim, valjda mi je baš zbog toga i najlepša.

    Živa bila i vazda na metli letela. 😀

Оставите одговор

