Došao si…)))

Уобичајен

 

 

Ti si dosao…


Noćas si mi ušao u snove i posrebrio ih vezom lutalice večne..

Tiho i nečujno   prekrio si svet koji  je čekao da se probudim,

i radošću otopim nekoliko iskrica zaledjenih u tvojim

očima…

Ti znaš, da te uvek jednakim uzbudjenjem čekam i jednakom

ljubavlju  dočekujem…


Kao da nikada nisi ni odlazio…

Kao da nisam ljubila Sunce , vetrove juga i sve što me je dotaklo

lepotom …

Kao da me nije milovalo sve toplo što je ovde dok tebe nema..

Tvoje nežne dodire,  kojima miluješ moje zatvorene kapke i

trepavice, spuštajući se  lagano  niz lice, niko ne moze izbrisati…

Sjaj i magiju sveta koji bojiš u belo i plavo, možeš samo ti oslikati

pred mojim očima…

Ledenim dahom ispisuješ  po oknima,  priče – bezvremene

lutalice…

Mesečevim mutnim sjajem kuješ  čaroliju zimskih

noći..

Ti…neponovljivi…

Radošću  dočekivan od kada te prvi put videh i osetih…

Paperjasti dodiri andjela…

Nebeska magična bajka koja se priča

zvezdanim snovima..


Ti…Uvek nov, divan…moj…

Sneg.

Sneg.

Sneg.

Bas si me usrećio i  detinjom radošću razveselio..

Ostani sa mnom dugo…

Sve do proleća…

Radosna i razigrana..)))

Tvoja Ja.

 




31 responses »

  1. Čak je mene obradovao prvi sneg, ali se kratko zadržao. Danas mu je sunce pripretilo, tako da se povukao dublje u zemlju u obliku vode! No, biće dana, dokazaće se on!
    A tvoj tekst, šta reći, sem, predivno, kao i uvek! 😉

Оставите одговор

