Prica o Cokoladi…mmm…)))

Уобичајен

 

 

Ovo je najsladja prica na svetu. O carobnoj poslastici-cokoladi.

Cokolada nije samo slatkis,ona je za mene mnogo vise od toga.

Citava zivotna filosofija…Simfonija ukusa…mirisa,

prelepih slika koje oduzimaju dah i izvor su neizmernog zadovoljstva.

Volim je i kada samo pustim te divne  slike u glavi. Ona je zadovoljstvo koje me tesi, hrabri, raspiruje strast, stvara titraje u dusi koji  mirisu na srecu…

Druzile smo se kada sam tugovala,i kada sam se radovala.

U sreci i nesreci.

Na svim mogucim i i nemogucim mestima,vremenima,delovima dana i noci, svim godisnjim dobima.

I sto je najvaznije…jede se prstima..a to je dupli uzitak..

 



Dok mi se kockica cokolade rastapa u ustima i blazeno miluje moje nepce, nezadrzivo krecu slike, zvuci, mirisi…

Mirisi srecnih putovanja..

Srecna putovanja u predele maste,gde spavaju secanja na prvi susret sa cokoladom.

Sa uzivanjem.

Vidim mesta gde raste kakaovac,sunce koje je ogromno, narandzasto i daje punocu

ukusu ploda dok zri.

Osecam vetar, koji senzualno miluje svako zrno ponaosob, dajuci mu tako  moc ,da

izaziva neznu putenost u nama koji jedemo slatkis, sto nastane iz ovih plodova…


 

Vidim krila ptice koja prelecu nebo i daju boje vazduhu…

Ah… ovo su bogovi izmislili za svoje boginje,da bi im se umilili.

Da vole i nas,dokazali su time sto su nam dali da i mi okusimo  bozanske ukuse cokolade…

Uzivajmo u u tom daru,svakim svojim culom,dozivljaj je nezaboravan..

Cokolada je cista magija,zacara nas za ceo zivot…

 

 

 

Ljubim vas sve i poklanjam vam ovu pricu  nadajuci se da cete uzivati u njoj )))))))

Vasa Veca ))))))))

31 responses »

  1. Veco, draga, bilo je zaista krajnje vreme da nam se vratiš! Izabrala si ovaj, predivan dan i to ovakvom preslatkom pričom. Njami, njami, obožavam čokoladu, sve više, što sam starija.
    Milka sa lešnicima, rafaelo kugle, bela čokolada, joooooj, koliko ih je divnih. I što ti kažeš, i za sreću i za tugu, da podigne raspoloženje. Svaka čast onome koje izmislio i sredio je u raznoraznim, predivnim, izdanjima!
    Nemoj nas ostaviti da te dugo čekamo, opet!
    Cmokić! 🙂

    • Znam Zelenice, volim i ja kada vas sve vidim i procitam, ali eto, za sada mogu samo ponekada da uletim ovamo ))))
      Ipak….mislim na vas i nikada vas ne zaboravljam )))))

  2. Kad sam citala knjigu „Cokolada“ mislila sam da cu odlepiti od carolije. U muzeju cokolade uzivam svaki put, a zimus sams e usudila da s ljubavlju (a kako drugacije) pravim domace cokoladne bombone 🙂 .

    Mmmm, ovo je tako ljubavni tekst 🙂

  3. Evo, Veco, prodje skoro mesec dana od tvog javljanja.
    OPET NAM JAKO NEDOSTAJEŠ, pa, doleti malo, čisto da nas obasjaš tvojom divnom energijom! Malo nas je proleće dohvatilo u zabunu! 😉
    Poljubac i zagrljaj! 😉

Оставите одговор

