Deda Mraz )))))))))))

Уобичајен

Ja verujem da Deda Mraz postoji.

Neka niko ne pokusa da me razuverava, jer nece uspeti.

On postoji.Znam.

Lepo znam. Kako? Pa lepo. Znam.

Nisam ga nikada srela oci u oci, ali sam zadrzala u secanju

maglicastu noc i nebo po kojem su jezdile sanke iza kojih je

ostajao beli prah sneznih pahulja…

I… ako ne postoji, ko me onda u noci kada odlazi stara godina,

dok tonem u snove, pomiluje nezno po obrazu?

I… ko mi ostavlja poklone ispod jastuka, u vidu najlepsih prica

, samo za mene?

Ko mi salje sneg pred ovu carobnu ,decembarsku noc ?

Ciju siluetu nazirem na staklu ulaznih vrata?)))

To je on. Deda Mraz.

Onaj moj, posebni, sto u sarenu hartiju pakuje price i snove

koje cu otkrivati, odmotavati, i radovati im se cele sledece

godine…

Onaj cije sanke imaju magicne zvoncice, a  njihov zvuk doziva

srecu u  moj zivot.

Eto, takva su to zvona.  Necujna,a puna magije.

Otvorite decije , nevino srce u vama i videcete ga.

Oseticete kada vas poseti,  u noci u kojoj zvezde i pahulje

zajedno padaju na zemlju….

On se doziva osmehom.Na usnama, u ocima i srcu…

Zbog toga se smeskam.Celim bicem.

I cekam…

Doci ce, znam…

Na Ljubav se Ljubavlju uzvraca…)))

 

Srecna vam Nova 2012, saljem vam milion i jedan poljubac ))))

Vasa  Vestica -Ja  )))))))))))




26 responses »

  1. Ja najvise i verujem u njega, otkad mi rekose da ne postoji. 🙂

    Btw, stigao mi mejl danas, pise da si me trazila na „Crticama iz glave“… Preselih se samo na drugu adresu, e’o ti je u imenu mom. :*

  2. Vecoooooooooooooo, da se nacrtaš ispred mon’tora, neđe pošlje ponoći, ću te ljubim preko mobilan mi aparat, si čula 😀 Ak’ te ne nađem, poslat ću ti Đeda 😆 HO-HO 😀

  3. Volela bih da sam mala kao ti Veco, pa da verujem u Deku. Ali, godine su učinile svoje.
    No, ti veruj. Ako ti nešto donese, poverovaću i ja PONOVO!

    LJUBIM TE U MONITOR, kada se budeš naslonila za Ćakulavu, pa i ja ću onda!
    Želim da budeš ista takva u novoj godini, da ti se ispune sve želje i snovi! 🙂

  4. ma lepo ja kazem da ce ova godina sasvim neocekivano da napravi veeeliki zaokret u sasvim neocekivanom pravcu – njima za inat….!
    i deda mrazu i svima nama od sveg srca sve najbolje….
    🙂

  5. …ово је још једна чаролија…замишљаш детињство, принца на ирвасу, и Деда мраза са којим ћеш дочекати старост…

Оставите одговор

