Pismo Tebi …

Уобичајен

 

Ti,

 

znas sve tajne moga bica..Znas od cega sam satkana..kakve su boje moje misli..Znas kako mirise moja dusa u neko praskozorje,dok Ti se primicem na nasoj postelji od lisca..

To secanje nosis u svom genetskom kodu..da bi me prepoznao kada se sretnemo..

 

Ti..covek o kojem sanjam oduvek,a govorim od kada sam govoriti naucila.

 

Ti..moj razlog za sve,moja inspiracija..bajka koja se ne moze ispricati recima ljudi, a da ne izgubi deo carolije koju ima…

 

Ti..mirisavo klupko impresija,slika…ukusa..titravog osecaja kada dodirnem finu teksturu tvoje kozhe..

 

Tvoje oci..Oci u kojima sam ja malena-velika,u kojima sam ja-zena…sva satkana od ljubavi..

 

Ti..koji si tu zbog mene,uzdrhtao i snazan..a slab do bola..Jer Ti si moja snaga a ja tvoja slabost..

 

Ti..koji bi snagom ljubavi mogao nositi nebo,a slab da se pokrenes i za milimetar  dalje od mog tela…

 

Ti..Ti..Ti..moja najmagicnija prica,carobni eliksir…lek za zivot..Vracas nadu i snagu…meni-zeni, slaboj i snaznoj u tvom narucju..

 

Ti..koji si drugaciji od svih ljudi..ptica i biljaka..

 

Ti..cijim postojanjem je za mene  svet rajsko mesto..otvorenih nebeskih dveri…

 

Ti..o kojem se ne mogu stihovi govoriti,a da ne budu bledi i nedoreceni..

 

Ti..kojeg volim ljubavlju mnogostrukom..I za muzha i sina…oca i prijatelja…lovca i plen..ljubavnika i Andjela..

 

Ti..koji si pitanje i odgovor u istom , zagonetka i resenje..Mir i uzbudjenje…moje svetlo i moja tama..

 

Ti..koji si i radost i zal..smeh i plac..lice i nalicje svega, a obe strane su mi jednako vazne..I kada govoris i kada cutis..kada me volis i kada me ne volis..kada te boli i kada ne boli..dusa bela kao leptirova krila…

 

Ti si On..

Covek koji me od postanka sveta voli i kojeg volim.

Zbog toga cekam , iako cekati ne umem..

Znam da ces me pronaci .

Znam ,jer Ti si zbir svega sto mi je oduzeto,a to sam i ja za Tebe..

Ne znam ti ime niti oblicje, ali to je samo okvir…

Trag u tvojoj dushi,identican je tragu koji ostavljam za sobom,oznacavajuci Ti put kojim ces me pronaci..

 

Cekam i sanjam.Tvoja Ja…


8006_24

31 responses »

  1. Draga moja, ovo bi neki preveli kao Princ na belom konju! Da li oni postoje, ili ne… ne znam. Ono što znam sigurno, to je da ti voliš sneg, a snega nigde u blizini 🙂 Lepi pozdravi!

    • Stevo, kako me ti uvek obradujes ))))))), svojim komentarom ))))

      Nije princ, ja uostalom princeve prezirem.Ovaj je obican Covek, ali ce meni biti izuzetan ))))))))))))))))

      Sto se snega tice, u pravu si, bas mi nedostaje, ali mozda ga prizovem nekom magijom )))))))
      Pozdrav ogroman za tebe ))))))

  2. Šta da ti reČem… ostavi me bez teksta al’ stvarno! Ja koja inače ne volim ovaj vid izražavanja, nisam pročitala ništa lepše u skorije vreme. Poštovanje i dubok naklon 🙂

  3. Повратни пинг: Šta da vam kažem?! Novi početak i novi #pratipetak ili #followfriday | Džepna Venera blog

Оставите одговор

