Bakin e- mail Crvenkapici )))))

Уобичајен

Pošto sam postovala pismo Crvenkapice baki,red je da damo priliku i baki da odgovori :

…primila baka e-mail od svoje unuke Crvenkapice i rešila da joj odgovori..

smesnoqn4Draga moja unučice-Crvenkapice !

Dobila sam tvoje pismo,razumela sve  o razlozima zbog kojih mi potrepštine  šalješ u atachmentu. Vukovi su opasni oduvek, ali ovi današnji su br’te neumoljivi. Iskreno, i ne nedostaješ mi mnogo,imam ovde neke drugarice u poseti , pa malo sitan vezak vezemo po internetu.

Hvala piscu ove bajke što mi je kupio laptop,tako mi omogućivši da ne strepim više za tebe,da se ne plašim Vuka,a i da br’te ne moram biti večno zahvalna onom dosadnom Lovcu ( kako glup nick-name), što nas spašava iznova i iznova.( kaže da je toliko zaradio na ekranizaciji bajke,pa eto malo da časti i likove iz nje))))

Vidim da ti je okraćala haljinica,a i kapica ( koja ti je postala Brand),ali ništa ne brini,sve ću ja to rešiti u photo-shopu)))

Pazi samo molim te, kad’ ideš u neki chat-room, ne nasedaj na lažno predstavljanje.Pod nickom jagnjeta obično se krije Vuk.

Neće on nikada odustati.Slatke su Crvenkapice, a on je gadan i gladan.

( u stvarnosti se odmah vidi ko je Vuk,pa mu net dodje kao dar sa nebesa))).

Odoh sad’ jer sam upoznala jednog finog gospodina,a imam za 5 minuta zakazan chat sa njim na messengeru.

Nickname  mu je“ Deda-Mraz- u- potrazi -za -dobrom- devojčicom“ ( to on zbog spiska za poklone,duša moja dobra))),te se unapred sladim ljubavlju koja se oseća izmedju redova.

Mnogo te voli tvoja baka ( moj nick je „mlada -poslušna-i- neiskusna“).

Budi dobra i slušaj operatere.

PS: za cveće se snadji sama u virtuelnim šumama.

Tvoja baka iz bajke.


(nadam se da će  vam se prepiska iz ove  bajke dopasti,i  ako bude tako,nastavak sledi))))

46 responses »

  1. ….вввввввввваааааааааааауууууууууууу….да ли бити бака или бити вук или бити црвенкапа или бити вирус…зашто имаш тако веки е-маил…зашто имаш тако велики хттп…питање је сад….

  2. Pa ti si poceo da me odistinski zabavljas Vuce )))))))
    Mene nazivas drskom, a tvoje ponude smatras konvencionalnim caskanjem ?)))))))
    Skoro ces me fascinirati svojim stavovima )))))))
    Ako ti ja budem spremila svoje magicne eliksire, bojim se postaces zavisnik )))))))))

  3. Nisi nisi ( se navukao )))). Jos.
    A da se zabaljam, zabavljam se )))))
    Volim kada me zabavi neki divlji stvor, poput tebe Vuce krvolocni )))))))
    Pripitomiti divlju zver, pa makar i na kratko, veliko je umece i izazov,ljudi su postali dosadni…. meni treba mnogo vise Vuce….potrudi se, hajde, da vidim sta umes )))))))
    Oko navlacenja cemo da igramo par-nepar ))))))))

  4. ima velike tendencije da me ‘zaraziš’ opasnim virusom zvanim ‘Veštičiji grip’ konzumiranjem tebe 🙂

    a ti dooobro razmisli pre nego zaplešeš sa vukovima, i otvoriš Pandorinu kutiju 😉

    p.s.

    vuk daje uvek više 🙂 🙂

    • A vestice uzimaju uvek najvise, pa to je bas kompatibilan spoj ))))))
      Sto se tice plesa sa Vukovima, veruj mi da sam sasvim sposobna to da otplesem maestralno, kao i uvek uostalom )))) Volim da plesem, to mi je u krvi….))))
      Pandorinu i sve kutije koje mame da budu otvorene, otvoricu uvek….Ako svaku macu nije ubila radoznalost mene sigurno jednom hoce, ali ako……Mami me i ne pitam sta kosta, samo ako zaista pozelim )))))
      Treba pronaci ono titravo mesto u mojoj dusi i ulazim u igru…..Nije se nasao jos Vuk koji to ume )))))))))
      Vuce, Vuce, zasto ti je osmeh tako samouveren ?))))))

  5. woow, vatra Škorpije izbija iz tebe kao iz grotla i rešila je da se sudari sa vatrom Ariesa i pomeri Kosmos za više svetlosnih godina 🙂

    hmmm..verovatno nisi nailazila na Vukove nego na pse pa si zato bila uskraćena za titravost i lomljavinu 😉

    daa, usne mi se pogano smeše jer mi nozdrve osećaju miris mokrih, veštičijih butina 🙂

  6. Da, jesam skorpija, ali ne bih ja tek tako olako mene klasifikovala….Ne bih ja ovako sa mnom, ako hoces savet ))))))
    Nisam nista resila, a vatru umem da kontrolisem, sve dok svesno ne odlucim da zelim da se razgori )))))
    A taj tvoj osmeh…..skinut ce biti, i zamenjen drugacijim….Osmehom prosvetljenja…)))) Ima da ti se ukaze Univerzum, ako tako odlucim ))))))
    Mislim da smo dovoljno rekli za nocas….a igre jos nisu ni pocele )))))
    Zelim ti tesku i besanu noc Vuce ))))))))

  7. osmeh prosvetljenja…sviđa mi se ideja, konačno neko i mene da prosvetli 🙂

    nisam ni sumnajo da držiš Univerzum u šaci i otvorićeš ga samo za mene, jel da? 😉

    noć je tek počela a i muke sa njom…previranja duše, sablasne siluete koje plešu na zidu i u svakoj senci vidim tebe kako me doziva…

    izdržaću valjda noćas, sutra je novi dan , nova nada…

    Laku noć Veštice suđenice i sanjaj kako ti zauvijam pod prozorom…a mož’ se desi i da ti se uvučem u krevet 🙂 🙂

  8. Ne poricem da nije lepo., a taj pucanj se daleko cuje…..jace i od urlika zveri ))))) Odavno me niko nije ovako zabavio kao sto si ti Vuce )))))
    Nagradicu te i bacicu cini, dacu ti da na tren osetis ono u sta ne verujes, da vidis ono sto si zaboravio, da omirises ono cemu se mirisa i ne secas….))))

  9. „Hleba i igara“…i još više ljubavi, Veštice 😉

    Podseti me šta to beše magija, podseti me na mirise čarolije od koje podrhtavaju sva čula…vanvremenske osećaje 🙂

    neka i bude na tren, jer trenutak je delić u nizu koji mi sastavljamo 😉

  10. sastojke koje koristiš u magiji koristi u duploj dozi da bi imale efekta Veštice 🙂

    popio sam dosta takvih ‘napitaka’ (stekao imunitet) pa možda neće imati efekta na mene u običnoj količini 😉

  11. Potcenjujes moje vestine i mene Vuce….c…c…c….to mi se ne dopada…..)))) Moraces sad da molis da ne odustanem….))))
    Mislsi li da i ja nisam imala prilike baciti cini i na mnogo opasnije od tebe ?))))) Moraces da me umilostivis sada…..opasno si pogresio….))))

  12. zar očekuješ od Vuka da moli!? 🙂

    i zašto nisi iskoristila priliku da opčiniš te ‘opasnije’ ? 🙂

    verovatno si potrošila sva krilca slepih miševa, devičanske krvi, žabljih očiju pa nisi imala sve potrebne sastojke 🙂 🙂

    Vuk nikad ne greši kad su u pitanju dame na metli, ali umilostiviću te u jazbini, pored oltara 🙂 🙂

  13. Kao prvo, ko kaze da ih nisam opcinila…..te opasnije ?))))) Ko kaze da nisu trajno obelezeni mojim dodirima , mirisima, saputanjima, pricama i….?)))))) Mozda su mi dosadili, jer su izgubili ono sto me je njima privuklo, i postali su samo obicni muskarci ))))Ne postujem one koji se odreknu sebe zbog bilo koga, pa bilo to i zbog mene ))))
    Sto se ove vestice tice, gresis Vuce, gresis….. Nemoj praviti tu gresku, da me stavljas u sablon “ sve ostale „))))))))))
    Sto se tice „mioliti“, to je receno u prenosnom smislu pod “ veoma se potruditi“ i da. Da, ocekujem to, narocito od jednog ovakvog Vuka poput tebe….)))) Vuk si, instinkti su ti naglaseni, znaces sta treba da cinis )))))))

  14. vuk zna šta čini i čini to u momentu kad je situacija za ‘napad’ najpovoljnija.

    košuta kao plen obično se da u bekstvo kad vidi da je vuk napao i nastavlja da se igra na ‘otvorenom’ ne videći da joj vuk poslao signal da je čeka ‘iza drveta’ 🙂

    zašto ostale životinjke da gledaju ples sa vukom na otvorenoj livadi kad to može da nastave dalje(skrivenije) od njihovih očiju. 😉

    pitanje je samo da li košuta želi da vidi ‘signal’ poslat elektronima vučije poruke iz njegove šume 🙂

Оставите одговор

