Preljuba….

Уобичајен

413817_52

 

 

Danas sam ti bila neverna.Dala sam se drugom.Neplanirano,iznenada…strastveno i slepo..

Nisam mogla odoleti.Nisam ni pokusavala.

Prvo sam mu osetila dah na vratu i potiljku.. a mirisao je na divlje tresnje..U kosi njegove prste..duge,vitke, nezne..

Kao da ima hiljadu ruku i usana,obuhvatio me je svuda..ljubeci me u isto vreme..

Zavukao se izmedju grudi..zasao ispod svilene suknje,milujuci mi noge..

Stajala sam vrele kozhe,a sunce je peklo i zarilo,kao da mu je poslednji put..Kolena su mi klecala i naslonih se na ogromni bor

sto mirise na smolu sumsku,na divlje…na strast…

On je bio svuda oko mene,ne dajuci mi da shvatim odakle dolazi..

Usnama neznim poput barsuna,skupljao je rasute  biserne kapljice znoja sa mene..

Ljubio mi je zatvorene oci i svaku trepavicu posebno..

U grlu me je golicalo zadovoljstvo od njegovih dodira po mom izvijenom vratu…Dodiri su mu magicni kao prah sa purpurnih  cvetova..

Prepustila sam mu se sasvim,osecajuci svoju blago najezenu kozhu..i svaku poru na njoj koju je On ispunio..

On. Vetar sa juga,topao,culan..

Vagabundo.

Lutalica koja je sada tu,pa najednom nestaje…ostavljajuci me,dok se opet ne pojavi,ljubeci mi potiljak..mirisuci na predele iz kojih dolazi..Na slatko…

Prstima sam razmrsila kosu koju je rascupao,odmakla se od drveta..

Hodajuci lagano, nastavila sam putem kojim se retko ide..a nebo je imalo boju purpura…

Cekajuci Vetar..

Tvoja Ja..

 

40 responses »

  1. …ово ко не прочита – не зна шта је прави доживљај…(само за даме које немају партнера)…

  2. Tako je Vuce,mada se meni najvise svidja kada NE razmisljam, tada sam najopasnija, a merak je neopisiv )))))))))))))))))))
    🙂 🙂 🙂
    U to ime, Zivelo vino, zimke carobne noci i pahulje koje poput paperja miluju obraze ))))))))))))))))))))

  3. taj glasić koji zna da mnogo ‘popuje’ sedi na desnom ramenu, otresao sam ga odavno, ostao da sedi ‘onaj’ mali crveni na levom ramenu sa rogićima… sad mi baš šapuće nešto jaaakoo ‘pogano’ 🙂 🙂

  4. Nikada nisam bila „jednostrana“ zena, pa sam zadrzala oba glasa….Onaj cedni i onaj pogani…Dopunjuju se, kao klackalica.Nekad’ pretegne na jednu nekada na drugu stranu…Ne volim kada su u ravnotezi, jer to je drugo ime za dosadu…)))) Ti i jesi zanimljiv upravo zbog tog „poganluka“ koji je sasvim simpatican, jer iza njega, krije se nesto sto se tesko vidi spolja….Ko pogleda pazljivo iznenadice se, ali ostavljam svakom(J), da to u tebi vidi sam(A) 🙂 🙂

  5. pa znaš kako…ravnoteža i jeste ta što pravi dosadu…malo disbalansa nije loše 😉

    a tu je i onaj ‘dosadni’ palvi sa kovrdžicama, zapeo za nogu pa vrisne i on ponekad 🙂 🙂

    i apropo ovog što me ‘nahvali’ :

    Simile similis gaudet – latinska 🙂

  6. kako si ti lepo danas rekao: simile similis gaudet )))))))))))))))))))
    Mislim da ce tvoji citaoci da se ustostruce, ima sve vestice da pohrle i uzivaju u prici )))))
    Mozda postanes najpopularniji vuk u sumi, mozda ti donesem srecu, poznanstvo sa vesticom nikada ne moze biti lose 🙂 🙂 🙂

  7. Aaaaa, vetar znači, kako bi tek opisala NJEGA, pravog, od krvi i mesišta?
    Ja taman htela da kažem: ne bih mu ni ja odolela, no, osetila sam da će biti „zez“, na kraju balade!!!
    Poljubac od mene, a vagabundo neka i dalje mrsi! 🙂

Оставите одговор

