Kakve je boje smirenje ?

Уобичајен

Mir u meni je plav.

Imam 50 godina.

Zapravo nemam, imam jos uvek 49, ali volim da zaokruzim .

Ostavljam baksis zivotu, kusur ne trazim, kao sto ga ostavljam svuda. Sejem unaokolo sve svoje, pa ni godine nisu izuzetak…

Konacno sam mirna.Osecam mir u svakoj svojoj celiji, svakoj pori na kozhi…svakoj vlasi kose….svakom pogledu…

Trebao mi je citav zivot, jer 50 godina i jeste jedan omanji zivot, dakle trebalo mi je toliko da  se umirim..

Konacno ispunjena.

A mir u meni je sasvim plav…i mozda malkice zelen ))))

18 responses »

  1. Lepi pozdravi! I lepe boje! Evo, ja taman u pedeset i sedmoj, i takodje volim da zaokružim, tako da mi je sada baš trideset i peta 🙂 Mir se uglavnom postiže u pričama i bajkama; jasno, i na onom drugom svetu! Katkada nam se dogodi privid mira, ali ni u vaseljeni mira nema, jer se sve kreće… da li ka miru ili nemiru, ne znam, ali sam skoro siguran da niko ne stoji na jednom mestu! Ugodno popodne ti želim!

    • Stevo, pa ja pokusavam na tvoj blog, ali izlazi mi neka tudja stranica, bas se radujem sto i dalje pises i tu si….Pokusacu opet da dodjem kod tebe, ako ne uspem,pisem ti mail ))))
      A, da….sto se tice mira, ja sam mislila na onaj mir , kada strasti ne vitlaju nama…I…lepo mi je….

  2. Veco, da znaš, zavidim ti na tom miru. Nadam se da ću ga i ja uskoro osetiti, samo da se reše još neka pitanja od životne važnosti.
    Drago mi je zbog tebe. I ja svoje godine zaokružujem na 60. Bliža sam im, ali samo na papiru. Metla me održava. Sve sam lakša i lakša pa mi je uživanje na njoj!
    Verovatno postoji JAKO dobar razlog tvom ispunjenju! 😉

  3. Pu za mene! 🙂 Moj bakšiš bi bio mrvu veći, ali tu sam negde :-). I fascinirana sam osećajem mira koji uspeva da isplovi na površinu i u najturbulentnijim situacijama i nemirima. I to plavetnilo … tako je prepoznatljivo i simptomatično .-)

Оставите одговор

