Umesto pomena…

Уобичајен

6828730685_1a25c26b06_z

 

 

 

Imam jednu ruzu.  Novembarsku.

 Zaledjenu, zamrznutu u vremenu, kao sto je i nihova ogromna Ljubav..

On je sada Andjeo  i spava…Sanja Nju i vreme srece…

Ona je sada Tuzna i budna spava….Sanja Njega i vreme srece….

Ja sam prijateljica. Njegova i Njena. Njihova. Zauvek.

Nisam dala da se odsece ruza u basti. Ta ruza je namenjena Njoj od Njega, a ja cu biti neko ko ce joj je

odneti. Umesto Njega. Zato prijatelji sluze….Da ti se nadju kad’ sam ne mozes…

Da joj na tren izbrisemo suze i izmamimo osmeh…Moj prijatelj i ja…

On bere nebeske ruze i po pahuljama joj salje svoju ljubav…

Ona hoda zemaljskom bastom i sanja ga..

Ucini joj se ponekad’ da su neke pahulje toplije od ostalih..

Osmehne se suznim ocima ,  bude i njoj   toplo oko srca…

Oboje – svako u svetu u kojem se nalazi, ide u susret ka toj granici koja ih spaja…

Jer znaju da ce doci trenutak u kojem ce se opet sresti. Ona i On.

Ljubav cijim su nitima spojeni, nikada nije prekinula svoje tkanje…

Do tada, slace jedno drugom male tajne znake svoje prisutnosti…

Zbog toga je i ova ruza tu za Nju.

Da joj vrati osmeh.

 

3

 

 

 

23 responses »

  1. …хвала ти другарице на ружи…хвала теби, хвала њему …и данас латице руже, оне децембарске коју си донела…чекају у златној кутији…

  2. E, Veco moja, sve mi je jasno. Ova priča je dirnula svakoga ko je izgubio voljenog ili voljene! Da, da, tu su oni negde oko nas, ja ih osećam, a jednog dana, srešćemo se svi u pravom šarenom ružičnjaku. Za sada nam ostaju samo smrznute ruže! Ljubim te!

Оставите одговор

