Ruke pune izgubljenih reci…

Уобичајен

 

природа, ангел, небо, облака

 

 

To sto je ostalo da se kaze,receno je cuteci…Zavesa se spusta nad jos jednom

pricom,glumci odlaze ne poklonivsi se publici…

Ceka ih proba za novi komad,a oni su najbolji i hitaju da mu se posvete..

Od njihovog  izvodjenja zavisi,nadaju se i veruju iznova, hoce li to biti tragedija..ili komedija, koliko ce

cinova imati…Mozda ce se ovaj put zavesa spustiti tek kada se pogase svetla..

Publika je u ovom slucaju smestena na nebeskim balkonima,u parteru su

samo glumci,scena je dole…

Svakako su zadovoljni oni gore, na nebesima, koji su pratili ovu burlesku…Smejali su

se,dosadjivali pomalo u nekim trenucima,ponekada plakali sa izvodjacima,

ali su najcesce tipovali,kladili se u to sta sledi,jer obrti su bili majstorski uradjeni..

Pisac ove i svih ljudskih  prica,dremljivo je dosao na premijeru,video je on to

sve milion puta…I boljih i gorih izvodjenja..ali ipak nije odoleo da pogleda

jos jedno svoje delo…obasjano svetloscu pozornice zvane Zivot…

Da vidi one, koji su za njih gore „nishchi“…kako se bore sa sobom i stvarima

kojima ne mogu upravljati, ma koliko  se trudili…

Zaboravljeni kostimi…i rekviziti…skripte iz kojih se vezbalo…ostali su

na podu…ali sutra ce to pokupiti neko vec, i poslati svakom svoje…

Glavni glumci su se rastali hladno i bez reci,svako za sebe se osecajuci

uskracenim ,misleci kako je ovo drugo bolje proslo,mada…

Sreca je varljiva,voli da menja strane…Neko je vec dobio novu

ulogu,procenivsi da ce to biti najvaznija od svih,

neko ceka onu „zivotnu“,verujuci da su sve bile neadekvatne ,da su bile

tudje,za nekog drugog pisane….Ko bi  znao sta je bolje

…Valjda ono sto ti osecaj i impuls kaze…

…Premijera je ipak samo jednom, sto se dalo…dalo se,pa sad ko je

kako prosao u toj podeli,znace se kada prodje vreme..

———   ——–    ——–  ——-   ——-   ——-   ——-   ——-   ——-   ——-

 

Odoh i ja, ne volim da sedim sama u mraku,a prijace mi setnja dok sumiram

vidjeno…Mozda ce padati kisa, pa cu i zaplesati osmehnuta  nad dozivljenim..

 

PS:  Ako se  pitate sta sam ja u ovoj prici, reci cu samo..Ma pustite to….Veshtichja posla…)))

 

 

 

2710a824a7b43e1b90b5851fb3c6c781

23 responses »

    • Dragi Alex, hvala ti, obradujem se kada god te vidim na mom blogu )))))
      Zmas i sam da postoji vreme za sve, pa i za pisanje. Okupirana sam drugim stvarima, ali blog je moja ljubav i ne zaboravljam ga, kao ni vas, moje drugare sa kojima sam provodila mnogo vremena ))))

Оставите одговор

