U danu…dan…

Уобичајен

10

Jutros se zora raspukla kao prezrela lubenica,prosipajuci svoje crvenilo nebom.Moje oci upijaju toplinu boja,skupljajuci je za ceo dan..Toliko je divan da ga moram duplo proziveti.

U danu..dan…

To je kao kada sanjate da sanjate..

Ja sam danas u budnosti budna.

Mirisi,ukusi,boje,zvukovi…danas su pojacani.Za jacinu duplog.

Ako postojim,danas postojim za dvoje.

Ako mi kozhu ljubi sunce,ljubi je za dvoje.

Danas disem za dvoje,volim za dvoje,postojim za dvoje..

Upijam lepote ovog sveta, za dvoje…Za oci tvoje i oci moje.

Koraci su mi od hiljadu milja,pogled seze do milion zamaha krila ptice…

Rosa svetluca poput razbijenog ogledala rasutog po travi,a nebo se ogleda u njoj,radujuci se svitanju..

I danas te cekam.Danas te cekam dva puta.

Za obe svoje jave.

Znam da ces doci,samo ne znam kakvo ces lice izabrati danu u kojem cemo spojiti usne,tela i duse..

Zeljna sam te …nekoliko eona je proslo od kada si me ljubio..

Od kada sam ti mirisala toplo pazuho,sto mirise na gorki badem i prezrele kupine…

Danas te cekam dva puta.Duplo.

Za zemlju i za nebo..

Za dve neponovljive carolije ovog dana…

Tvoja Ja…

 

 

304496_529559553740302_1270059058_n

12 responses »

  1. Uh… samo uzdah se ote. 🙂 Jutros sam dočekala sunce na terasi, sama, tišina, ptičice, šareno nebo… ovako nekako razmišljala, ali ni u najlepšem snu ne bih umela nešto ovako lepo da napišem. Hvala ti.

Оставите одговор

