Hiljadu i Jedan Zivot…

Уобичајен

24276_500839016630852_397841873_n

 

Trcala sam nocas nebeskim tepihom i  stopalima sakupila   zvezdani prah…

Trazila sam te iza raspuklog pamuka oblaka i opiljaka svetlosti sakrivenih u njihovim dzepovima..

Pronadjoh   tamo sve  svoje  Ceznje…male i velike, maglicaste slike koje lice na srecu…

Muzika noci obavijala je moje bice, poput najneznijeg zagrljaja silovitog Ljubavnika..

Znas li kako Noc zvuci? Kako Mesec prelama sedef svoje svetlosti? Koliko ima do beskraja i nazad?

Ako nikada ne dodjes,  kako cu se smiriti?? Ko ce me voleti,ako me ne pronadjes,  jer to samo ti umes ?

Ko ce voleti tebe, kada to samo ja umem?

Kome da ispricam sve bajke koje nosim u svojoj dusi?

Imam  ih za Hiljadu i Jedan Zivot…a  ne znam koji mi je ovaj…Ponekada se plasim da je to onaj hiljadu i prvi,

a  nisam ni pocela da ti ih  pricam…

Pomalo  umornim osmesima , ostavljam ti znakove pokraj svih zivota kojima sam prosla…

Pozuri jer te cekam…

Tvoja Ja…)))

 

hands in stars

 

24 responses »

Оставите одговор

