Sve je Muzika…

Уобичајен

574554_459807920718840_1565611858_n

Probudila sam se jutros puna svoje unutrašnje muzike,koju su mi u snu puštali  ljudi u magličastim odeždama..

Najlepše melodije odevene u saten mojih snova,unosim  svakom porom  u ovaj dan…

Ovo će biti dan u kojem ću pevušiti svoje dobre vibracije..

Dan u kojem će sve biti muzika,u zavisnosti od onoga što me dodirne spolja,pojačavaće se  njen zvuk,ritam,odrediće joj 

podneblje u   kojem  je iznedrena…

Oči,još zamagljene od sna ,pune su nota i zvukova raznih instrumenata…

Ovoj unutrašnjoj muzici ne može se dati naziv niti joj odrediti žanr…

Ona je jednostavno tu…obavija me poput dugih prstiju pijaniste, koji svojim mekim dodirima milujući  dirke…izaziva 

rajske tonove…koji nalaze eho u meni…

Zatim… prodiru  elegični  zvuci violine,ulaze u tkivo moje duše…Maestro je rešio da mi dodirne svaku  česticu…da 

uzdrhti svaki damar…

Ovo je dan Rapsodije duginih boja…duginih nota..

Dan u kojem ću pokušati videti lice sreće…Dodirnuta njenim laganim perom na tren..dovoljnim za ceo jedan svet..

Trenutkom koji zaustavlja dah..zadovoljstvom koji izaziva u celom biću..

Čeka me metla za novi let,cipelice od mnogih lutanja za nove korake..

Vidimo se u snovima neke jave,ili u javi nekog sna…

382260_483205585060862_1564377710_n

7 responses »

Оставите одговор

