O gladi za tobom….( ili Bajka za Velikog Decaka ))

Уобичајен

Nocas sam na vrhovima prstiju  lutala  sumom, u onom istom snu,  koji se

ponavlja oduvek..Trcala  po rosnoj travi sve do cistine,  gde sam te cekala u svim vremenima…

Ja…Gresnica, prokleta od svih, zbog svoje ogromne potrebe za Ljubavlju…

Da Ljubav dam…I da Ljubav  primim, 

ja,  umorna zver ,  izmucena gladju za tobom

Pitoma samo na pomisao da ces doci  i tu glad nahraniti silovitom  neznoscu svoga bica…

Obukla sam  haljinu od lisca, u kosu stavila  svice, koji su  pri punom Mesecu  svetlucali zeleno poput smaragda…

U nocima poput ove ,kada Mesec ljubi oblake i krije svoje lice, svetlo je njihovo   magicno ljubicasto…

Sumski pauk mi je nacinio  rukavice od najfinijih svilenih niti, da moj dodir bude nezan i mek, kada ti dotaknem lice…

Nacinila sam nam postelju od mirisne paprati, ubrala sumske jagode,  da te hranim izmedju poljubaca…

Medom i cvetnim prahom  namazala svoje usne i telo, da ne prestanes da me ljubis…

Za tebe Viteze, lutalico, koji me ne vidis, jureci zivotima mnogim,  uzanim puteljkom sumskim   ne osvrcuci se…

Cekam te u ovakvim nocima, kada su vetrovi blagi, a mirisi topli i puni…kada je nebo samo modri , barsunasti plast…

Znam da osecas moje  postojanje , fasciniraju te  svici, a mirisi meda, sumskih  jagoda i divljeg cveca, uzburkaju  ti dusu necim

poznatim, prisnim…Zatrepere  ti  svi damari u telu..

Samo jos malo…i setices se..Naci ces ono sto u svojim  lutanjima trazis, gonjen neobjasnjivim  nemirima…

Sumski med…oci boje meda, prasecanje na njih.. u tvojoj dusi trag identican onom u mom pogledu…

Sve si mi blize…osecam to.

Cekam,  iako cekati ne znam…

Tvoja Ja…

121266_92

pDAwvo

16 responses »

  1. Otisci jedinstvene duše po čarobnoj šumi kao znakovi za put, tako sugestivni da se uzburkala cela šuma moga uma 🙂 Jako si me podsetila ovom bajkom na Anastasiju Vladimira Megrea, samo što je tvoje pisanje mnogo ubedljivije.
    A muzička podloga me je oduševila 🙂 Dugo je nisam čuo, a ranije mi je na (BASF) kaseti bila vezana uz ovu stvar 🙂

  2. Volim sto osecas moj sezibilitet i sto sam ti dovoljno sugestibilna pisuci ono sto u meni vri…
    Milo mi je sto ti se dopada Bajka…jedna od mnogih , kao i muzika i naravno tekst u pesmi…
    Ovo sto si ti stavio, tacno znam u koju pricu se uklapa i uskoro cu iskoristiti tvoju muziku )))
    Za mene , sve ima ukus, miris, boju i oblik, pa bilo to i nesto apstraktno poput emocije ili misli, kao sto i mirisi imaju svoje boje, u mojoj masti ))))

Оставите одговор

