Kiše mog zivota …

Уобичајен

 

 

 

Posvecujem ove crtice  Tebi , jer  verujes  da su carolije svuda oko nas ))))

 

 

 

Obozavam kisu…za Pocetak i Kraj…

Kisa- to  su nebeske suze koje spiraju sav jad zemaljski i ciste sve u nama i oko nas…

Čekam kišu

Množinu od kiše. Čekam one teške,duge, jesenje kiše.

U bojama strasti.Kiša je strast neba, oblaka, vazduha i zemlje.

Poput nje  ,ona prožima padajući sve što dotakne…Strast

življenja, najveća je od svih emocija koju osećam, kada mi je lepo…i

kad’ mi loše ide..

3079600-2-purple-droplets

 

Purpurne kiše…

 

To je doba strastvene tuge…sete…

Vreme u kojem smo kiša i ja. Same.

Svaka  kapljica koja padne na moje kapke, lagano se spušta niz

trepavice i liči na suzu.

A nije. Ja ne plačem. To kiša spira sve moje tuge.

Čisti dušu. Slatkom strepnjom ,crta kroki  onog koga ću

voleti..Sreću je već donela.

 

3830750-3-splash

 

Srebrne kiše…protkane plavim…

 

To je vreme  čežnje…Uzdrhtalih damara..

Gustog tkiva nečega što dolazi. Osluškivanja..

Vreme nežnih misli..paučinastih dodira…zamagljenih pogleda..

Vreme u kojem Znam. Čekam. Želim. Spremna sam.

Snovima razbijam javu, a javom sne. Krhotine se zabadaju u oko

mojih nadanja…stvarajući odbleske sreće..

Ovo su   kiše…koje je  posrebrio  Mesec  i dao im boje  noći…

 

3025995-2-acid-rain

 

Kiše duginih boja…

 

Ovo je vreme Ljubavi.

Svekolike,  sveprožimajuće…

Ljubavi koja svojim  dodirima  vaja  dušu sveta.

Moja je delić koji dodajem celini.

Ovo je vreme  ćutanja.

Vreme voljenja.

Vreme koje se  govori  tišinom.

Tišinom glasnijom od svega rečenog.

Vreme, satkano  od  svih  kiša, koje su ikad poslate

u moj svet.

Vreme koje dolazi.

3069235-2-harmonious

 

Grimizne kiše…

 

On me grli…ljubi moju kožu… upija njene mirise..

Poput bršljana ,  obavijamo jedno drugo…preplićemo svoja

tela, koja

nemaju više mesto gde počinjemo i završavamo se

pojedinačno.  Jedno smo.  Vreme strasti.

 Iskonske,divlje…primarne. Muškarac i Žena . Žena i

Muškarac.

 

510035-3-golden-path

Zlatne kiše…

 

To su one najvrednije. Kiše naših zlatnih dana , kada  steknemo

mudrosti da nam sve uspomene budu podjednako vredne.

To je vreme u kojem  ih nećemo deliti na lepe i ružne , na divne i

bolne…

Biće one  sve,  deo kockica na pločniku našeg  života….

………………………………………………………………………………..

Zatvori oci i daj mi ruke…vodim Te  u moj  carobni svet , svih kisa )))

 

 

 

13 responses »

  1. U svemu moze da se nadje lepota, radost, sreca….
    Ljudi cesto umeju reci da im je kisa neugodna i ruzna jer je sve mokro i hladno, a ne vide sve ono sto je predivno,a vezano je za kisu… Svi vole Sunce, zar ne ? A da li je ono prijatno ili lepo na + 50, kad se sve topi i kada se svi zale da je nesnosno, moleci za Kisu ? 🙂 Sve ima svoju dobro i losu stranu, svoje lice i nalicje, pa sam sklona uvek bolje da pogledam tu “ omrazenu“ stranu, a skoro uvek nadjem neizrecivu lepotu ))) Eto…

Оставите одговор

