Paunovim perom pisano…

Уобичајен

492200_90

Ovo je sasvim neobicno pismo…za Tebe, ljubavi moja bezvremena…Pisano  paunovim perom, jer je ono simbol srece, blagostanja i dugovecnosti…a takva je i nasa Ljubav..

Zelim recima istkati, niti bele, poput pera bele paunice…Njima cu za Tebe stvoriti najlepse price, najfinijim vezom koji masta moze da iznedri, izvesti Mesec i Zvezde.. na Tvom…Nasem jastuku za snove…

Mnogo puta sam Ti dozvolila da odes, a ja odlazila u suprotnom pravcu, trazeci svoju sudbinu..Nisam videla da  zapravo zivim u Tvom  pogledu…Da su Tvoje oci mesto gde sam ja jedina stanarka..

 

Strpljivo si cekao sve ove silne i duge godine , da shvatim.Da shvatim gde pripadam

 Cekao si  da smirim svoja lutanja, razbijem sve svoje iluzije od stakla..Da zaspim sanjajuci Tebe..

Kako bi me drugacije mogao poljupcem vecne, ciste ljubavi probuditi?….

Sve svoje plesove cuvam za tebe i sve reci nezne…koje poput melema zelim priviti na tvoju dusu. Sklupcati se u tvom ogromnom narucju, gde ima mesta za sve moje…za sve sto sam ja.

Zbog toga me i volis, jer sam ja odgovor na sva tvoja neizrecena pitanja. Volim Te jer Ti si vecno pitanje, svim mojim radoznalostima, na koje cu dok zivim, iznova traziti i nalaziti odgovore…

Cekam Te..

Odevena u svoju Mesecevu haljinu, protkanu srebrnim nitima , ogrnuta plastom boje noci, koji se modro preliva pri svetlucanju zvezda…

Na nogama mi plesne cipelice, jer samo sa Tobom ja umem plesati…

Moj ples tada postaje magija neznih belih dodira i nepresusno vrelo strasti..

Ne treba da Ti ostavljam tragove ,

lako ces me pronaci ,Ti.. jedini…

Ljubav koju osecas, vodice Te meni…

Tvoja Ja…

51377_94

 

9 responses »

Оставите одговор

